اختصاص هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران در سال جدید

سرویس ایلام - استاندار ایلام در جریان سفر به شهرستان مهران گفت: پروژه‌های مورد بازدید در این سفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته‌ است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا در پایان سفر یک‌روزه خود به شهرستان مهران در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در فاصله ۴ ماه مانده به کنگره عظیم اربعین‌حسینی، به صورت میدانی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اربعین، از پروژه‌های در حال انجام شهرستان مهران بازدید شد.

بهرام‌نیا گفت: در فاصله ۴ ماه مانده به کنگره عظیم اربعین‌حسینی، تصمیم بر این شد که به صورت میدانی و با حضور  مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حماسه اربعین‌حسینی، از پروژه‌های در حال انجام شهرستان بازدیدی داشته باشیم.

قطعه یک مسیر ایلام - مهران،  پل رانشی ماربره، پل کیلومتر ۵۶ جاده مهران - ایلام، تقاطع غیرهمسطح صالح آباد، بازدید از کمربندی غربی مهران، میدان اربعین، پارکینگ جدید پایانه مرزی مهران، محوطه تجاری گمرگ، پایانه مرزی شهید سلیمانی، نقطه صفر مرزی، آشپزخانه بخش خصوصی در حال ساخت پایانه مرزی مهران، پروژه ترکیبی نیروگاه برق ۳۰ مگاواتی و فولاد ۵۰۰ هزار تنی شهرستان مهران، دو سردخانه بزرگ در قرارگاه عملیاتی اربعین وزارت نیرو، مسیر پدافندی اربعین(پایانه برکت - پایانه شهید سلیمانی)، پروژه نهضت ملی مسکن و پست برق ۲۳۰ کیلو واتی شهر مهران از جمله طرح و پروژه‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفتند.

به گفته استاندار ایلام امسال افزون بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین و ملی برای این طرح‌ها و پروژه‌های مورد بازدید و زیرساخت‌های اربعین در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2769483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha