آگاهی‌ بخشی در زمینه الزامات جوانی جمعیت ضرورت رسانه‌ای امروز است

استاندارآذربایجان غربی با تاکید بر تمرکز بر اولویت های ستاد جوانی جمعیت و پیگیری آن توسط نهادهای مسوول گفت: آگاهی‌بخشی در زمینه الزامات این امر ضرورت رسانه‌ای امروز است.

به گزارش کرد پرس، محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد جوانی جمعیت آذربایجان غربی افزود: باید تلاش شود تا با جدیت اولویت های تمهید شده در این ستاد پیش برود.

وی اضافه کرد: تولید برنامه آموزشی تخصصی برای جامعه هدف از جمله مدارس و دانشگاه ها نیز در این خصوص بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه جوانی جمعیت، برنامه راهبردی بلندمدت در کشور است، ادامه داد: باید دراین خصوص برنامه مستمری باشد که با مخاطب ارتباط برقرار کند.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: لازم است برنامه ثابت هفتگی در صداو سیمای استان پیرامون جوانی جمعیت و فرزند آوری اجرا و همچنین مسائل مربوط به آن از طریق کارشناسان و کنشگران اجتماعی بررسی شود.

معتمدیان اظهار کرد: همچنین برای انعکاس در شبکه های مجازی نیز باید تولید محتوا کرده و از ظرفیت جوانان انقلابی، نخبگان و دانشگاهیان استفاده شود و به عبارتی این موضوع به مردم و جریانات مردمی واگذار شود.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش در این زمینه گفت: در بحث آموزش از طلاب خواهر و برادر و همچنین دانشگاهیان در جهت تبیین و دنبال کردن دیدگاههای حاکمیتی و نظام در خصوص برنامه جوانی جمعیت استفاده شود.

وی افزود: سخنرانانی در مدارس و دانشگاهها به تبیین دیدگاههای حاکمیتی و نظام اسلامی بپردازند و در مساجد نیز از روحانیان خواهر و برادر استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم اعطای تسهیلات و حمایت های معیشتی به جامعه هدف تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه تکالیف نهادهای مسوول مشخص است که باید طبق آن، برنامه ریزی و اجرا کرد.

معتمدیان با بیان اینکه یکی از نارضایتی هایی که وجود دارد، نارضایتی از بانک ها در اعطای وام است، اظهار کرد: اگر خدمت می کنیم، باید خدمتمان بی منت باشد و نارضایتی ایجاد نکند.

وی تاکید کرد: در برخورد با ارباب رجوع با گشاده رویی برخورد شود و سختگیری های بی مورد کنار گذاشته شود؛ اغلب مراجعه کنندگان در این بخش دهک های پایین جامعه هستند نباید هرکدام برای یک وام چندین مرتبه به بانک مراجعه کرده و رفت و آمد کنند.

وی ادامه داد: شایسته حکومت اسلامی نیست که مردم برای دریافت وام اذیت شوند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: نظارت درون سازمانی بر نظارت برون سازمانی ارجح است و چهارچوب ها و منشورهای اخلاقی حکومت ما حکومت مردم سالاری دینی است.

وی در خصوص تخصیص زمین هم تاکید کرد: واگذاری اراضی به متقاضیان واجد شرایط صورت گیرد و در این خصوص با جدیت عمل شود.

کد خبر 2769438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha