اقدام قاطع ایران جواب دندان شکنی به اسرائیل و حامیانش بود

سرویس کردستان- امام جمعه شهر سقز با بیان این اینکه رژیم صهیونستی اسرائیل سالهاست برای نسل کشی مسلمانان در غزه و فلسطین تلاش می کند، گفت: اقدام قاطع و شجاعانه ایران جواب دندان شکنی به تجاوزگری های رژیم صهیونیستی و حامیانش بود.

ماموستا محمود ابن خیاط در گفت گو با خبرنگار کردپرس حمله ایران را مقتدرانه و به موقع عنوان کرد و افزود: اسرائیل و حامیان سرخورده اش هیچگاه تصور نمی کردند که ایران چنین پاسخی به تجاوزگری های آنها بدهد اما ایران ثابت کرد که هیچ کشوری توان مقابله با نیروهای فداکار و انقلابی ایران را ندارند و این پاسخی قاطع به اسرائیل بود.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار توانست هیمنه پوشالی رژیم اسرائیل را بشکند و با این اقدام قاطع و شجاعانه توانمندی و قدرت خود را به جهانیان نشان داد.

ماموستا ابن خیاط ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل هیچگاه به قوانین بین المللی متعهد نبوده و همیشه تصور می کرد که هیچ کشوری توان مقابله با سلطه گری هایش را ندارد اما ایران ثابت که اسرائیل قدرتی پوشالی است و با اقتدار توانست این همینه پوشالی را در هم بشکند.

وی اظهار داشت: با این اقدام ایران قدرت نظامی خود را به جهانیان نشان داد و هر جا لازم باشد توان دفاعی خود را بکار می گیرد و هر متجاوزی را نابود می کند.

امام جمعه شهر سقز با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل سالهاست با پشتیبانی آمریکا و انگلیس سرزمین مسلمانان را غصب کرده مسلمانان بی دفاع را در سرزمین خود به شهادت می رساند، اضافه کرد: ایران قدرت و توان خود را به جهانیان ثابت کرد و اینکه همگان باید بدانند که جمهوری اسلامی کشوری قدرتمند در منطقه است و کشورهای متجاوز مانند آمریکا و اسرائیل نمی توانند که چشم طمع به خاک کشور ما داشته باشند.

کد خبر 2769382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha