اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی در مورد حمله با اسراییل

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای درباره حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد که نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده‌اند.

به گزارش کرد پرس، در اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که یکشنبه شب 26 فروردین منتشر شده، آمده است:‌ علت حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده ۲ منشور ملل متحد بود.

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تامین منافع ملی و امنیت ملی خود حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی افزود: ایران حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم اشغالگر انجام داده و صرفا پایگاه هوایی، اطلاعاتی و نظامی این رژیم را هدف قرار داده و از حمله به تاسیسات اقتصادی و زیرساختی اجتناب کرده است و فعلا اقدام نظامی دیگری در دستور کار ندارد.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید شده است: چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد پاسخ حداقل ۱۰ برابر از همان نوع دریافت خواهد کرد.

کد خبر 2769343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha