مشکلی در تامین آرد و نان آذربایجان‌غربی وجود ندارد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌ غربی گفت: هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آرد و نان در استان و شهرستان ارومیه وجود ندارد.

به گزارش کرد پرس، امید زینالی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آرد و نان در استان و شهرستان ارومیه وجود ندارد.

وی ادامه داد: طبق روال عادی در استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه فعالیت نانوایی‌ها انجام می‌پذیرد و هیچ واحدی در استان و شهرستان تعطیل نخواهد بود.

زینالی یادآور شد: حدود ۴۲۰۰ واحد نانوایی و فعال در استان آذربایجان غربی و بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی در شهرستان ارومیه فعال هستند و هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آرد و نان استان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مناطق شهر با توجه‌ به تجمع جمعیتی نانوایی‌ها به‌صورت سه شیفت، دو شیفت بوده و سهمیه آرد هر نانوایی به طور معمول هفت کیسه آرد به طور روزانه است که نانوایان موظف به طبخ نان روزانه هستند.

زینالی یادآور شد: مردم اطمینان داشته باشند که هیچ مشکلی در تأمین آرد و نان وجود نداشته و برای مصرف روزانه خود اقدام به تأمین مقدار نان خود کنند.

وی تأکید کرد: اکیپ‌های نظارتی برای مدیریت مناسب در نانوایی و احتمال وجود صف‌ها در سطح شهرستان ارومیه تعبیه خواهد شد تا از بروز مشکل و تجمع جلوگیری شود.

زینالی تصریح کرد: فروش آرد در نانوایی‌ها تخلف بوده و با فرد خاطی برخورد جدی و قانونی انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در زمینه میزان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در جایگاه ششم کشور قرار دارد تصریح کرد: درجه کیفیت گندم تولیدی در استان در حد متوسط کشوری است.

کد خبر 2769339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha