پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل مطالبه مردمی بود

سرویس ایلام - نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد: پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی به حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، مطالبه مهم مردمی بود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی گفت: ایران اسلامی در دفاع از منافع ملت ایران با هیچ کشور و رژیمی تعارف ندارد و برای دفاع از کیان ایران بزرگ، آمادگی کامل دارد.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی حافظ امنیت منطقه است و هرگز در مسیر ایجاد تنش و چالش برای منطقه و همسایگان خود نیست، اما در دفاع از منافع ملت ایران با هیچ کشور و رژیمی تعارف ندارد و برای دفاع از کیان ایران بزرگ آمادگی کامل دارد.

فلاحی با بیان اینکه پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی به حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، مطالبه مهم مردمی بود که در سایه الطاف الهی و شجاعت نیروهای مسلح ما انجام گرفت، تصریح کرد: قطعا اگر رژیم کودک کش اسرائیل بخواهد باز پای از گلیم خود درازتر کند و به منافع ما دستیازی احمقانه کند، با واکنش‌های سریع و شدید ایران در سرزمین‌های اشغالی مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: آمریکا نیز به عنوان عامل اصلی تمام جنگ‌ها و آشوب‌های منطقه‌ای و جهانی و آتش‌بیار این معرکه خانمان برانداز، در تیررس اصلی واکنش قاطع جمهوری اسلامی خواهد بود.

کد خبر 2769331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha