شهرداری پیرانشهر تخریب دکه کفاش پیرانشهری را تکذیب کرد

سرویس آذربایجان غربی- روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشره کرده، موضوع برداشتن دکه که منجر به خودکشی کفاش پیرانشهری شده را تکذیب کرده است.

به گزارش کردپرس، در پیام تکذیبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر آمده است؛در خصوص پیام کذب منتشره در کانال تلگرامی پیرانشهر روداوو مبنی بر برداشتن دکه که منجر به خودکشی فرد متوفی گردیده است؛ جهت تنویر اذهان عمومی به اطلاع شهروندان عزیز می رساند که دکه شخص متوفی در حال حاضر در محل خود باقی است و از طرف شهرداری هیچ گونه اقدامی در جهت بر چیدن کانکس صورت نگرفته ، و تصاویر و مستندات به شرح ذیل گویای واقعیت می باشد.

حال اینکه کلیه دکه های موجود در مجاورت دکه متوفی بدون مجوز فعالیت می نمایند و با وجود اینکه طبق بند۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها ، شهرداری موظف به جلوگیری از مشاغل مزاحم می باشد تا به حال شهرداری در راستای بر چیدن دکه‌ی متوفی و دیگر دکه های استقراری در محل اقدامی ننموده است و  شهرداری در خصوص قشر ضعیف مورد نظر مساعدت های لازم را داشته است.

لذا به اطلاع کلیه شهروندان گرامی می رساند که هیچ گونه فشار و اجباری از طرف سد معبر به دکه های موجود در محل جهت بر چیدن آنها نبوده است. و کاملا این خبر را تکذیب نموده و ضمن اینکه حق پیگیری از طریق مراجع قضایی برای این شهرداری محفوظ می باشد، زمین خالی مجاورت آنان نیز که مالکیت آن متعلق به شهرداری می باشد در اختیار آنها جهت استفاده موقت می باشد .

در پایان شهرداری پیرانشهر این ضایعه دردناک را به خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه احدیت صبر جزیل مسئلت می نماید .

کد خبر 2768582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha