وزیر دارایی عراق: اسامی تکراری در لیست حقوق بگیران اقلیم کردستان وجود دارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزیر دارایی عراق اعلام کرد که آنها اطلاعاتی درباره اسامی و تعداد حقوق بگیران اقلیم کردستان درخواست کرده اند، اما دولت اقلیم کردستان اطلاعات را به زبان کردی برای آنها ارسال کرده است و اسامی تکراری در لیست کارمندان وجود دارد.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری آوینه، طیف سامی، وزیر دارایی عراق، شش گزارش در مورد حقوق بگیران اقلیم کردستان به نمایندگی خود در بغداد ارسال کرده و گفته است که در فهرست بازنشستگان و بخش امور اجتماعی اسامی تکراری وجود داشته است. همچنین در مورد تعداد کارمندان نظامی و غیرنظامی اطلاعاتی ارائه نکرده‌اند.

در این گزارشات بیان شده است که اطلاعاتی در مورد جنسیت، جدول عناوین شغلی، رتبه و میزان حقوق حقوق بگیران به آنها داده نشده و فقط شماره رتبه شغلی به آنها داده شده است و بیشتر اطلاعاتی که دریافت کرده اند به زبان کردی بوده است.

وزیر دارایی عراق اشاره کرد که اقلیم کردستان پست کارمندان را به طور جداگانه در سطح هر وزارتخانه تحویل نداده است تا از آمار حقوق بگیران غیرنظامی و نظامی مطلع شوند و اطلاعاتی که اقلیم کردستان درباره رتبە شغلی به آنان تحویل داده است، متفاوت از برنامه قانون بودجه عمومی است.

در بخشی دیگر از گزارشهای وزارت دارایی عراق آمده است که آنها متوجه تکرار نام حقوق بگیران در بین بخشهای اجتماعی و بازنشستگی شدەاند، همچنین نام حقوق بگیران در بین اسامی بازنشستگان تکرار شده است درحالی آنها خود کارمند بودند، از این رو خواستار آن شدند کە آنها را از مواد قانونی موجود در این زمینه، مطلع کنند.

کد خبر 2766133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha