بدخواهان در آستانه انتخابات ایجاد اختلاف را دنبال می کنند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف دشمن در آستانه انتخابات، ایجاد دعواها و اختلافات داخلی است و باید با مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی، توطئه بدخواهان را خنثی کرد.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام حسین طائب عصر سه شنبه در دیدار با علما و روحانیون استان کردستان در سنندج اظهار کرد: دشمن تلاش می کند با ایجاد اختلافات داخلی در آستانه انتخابات به هدف خود که همان چندگانگی است، زودتر دسترسی پیدا کند.

وی بر ضرورت مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: مردم با انتخاب نمایندگان اصلح و توانمند و دلسوز، برای توسعه هر چه بیشتر کشور گام بردارند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: نماینده ای انتخاب شود که اقتصاد کشور را درک کند و به برنامه های اقتصادی شتاب ببخشد و این مهم با مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب افراد شایسته قابل تحقق است.

حجت الاسلام طائب اضافه کرد: دشمن در بعدی دیگر به دنبال این است که تصویر فساد را در برابر مبارزه با فساد در کشورمان، بزرگتر جلوه دهد، بنابراین باید هوشیار بود.

وی حمایت از تولید داخلی را ضروری دانست و تاکید کرد: به طور قطع واردات بی رویه، مانع رونق تولید و اشتغال و پیشرفت در کشور خواهد شد؛ پس تعادل در این زمینه بسیار مهم است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی به غزه نیز اشاره داشت و گفت: امروز همبستگی قومی و مذهبی بین تمام مسلمانان ایجاد شده و این مهم برکت عملیات طوفان الاقصی است.

حجت الاسلام طائب، حمله تروریستی در کرمان و شهادت تعداد زیادی از هموطنان را ناشی از ضعف اسرائیل در جبهه علیه مقاومت و تلاش برای ضربه به امنیت داخلی ایران ارزیابی کرد.

وی به این هم اشاره کرد که رژیم صهیونیستی به دلیل ضربه های مقاومت، اکنون دچار مشکلات اقتصادی به ویژه در حوزه گردشگری شده و با چالش های زیادی دست و پنجه نرم می کند.

وجود همگرایی بین اهل سنت و تشیع

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بیت المقدس کردستان هم گفت: همگرایی، تعامل و وحدت بسیار خوبی بین اهل سنت و تشیع در استان کردستان وجود دارد و علما و ماموستاها، همواره در این راستا پیشقراول بوده اند.

حجت الاسلام طاها توکلی افزود: امروز علما در بحث جنگ ترکیبی دشمن در قالب جهاد تبیین با قید فوریت در حال خدمت هستند که قابل تقدیر است.

وی به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: این شهید بزرگوار، به نقش علما در راستای حفظ وحدت و تعامل و برادری واقف بود و مصداق آن وحدت و همگرایی است که در سوریه و عراق ایجاد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بیت المقدس کردستان در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم ترغیب مردم به شرکت پرشور در انتخاباتی فراگیر و قوی تاکید کرد.

کد خبر 2765507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha