۲۶ هکتار به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین مهران افزوده شد

سرویس ایلام - استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین حسینی در شهر مهران که با حضور وزیر کشور برگزار شد، از افزودن ۲۶ هکتار به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا با بیان اینکه امسال در راستای تأمین رفاه زائران حسینی، ۲۶ هکتار به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین افزوده شده است، تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار خودرو در سطح مهران و پایانه مرزی مهران پارک شده بود و امسال تلاش شده است که با ساماندهی پارکینگ های اربعین شماره یک و ۲ مشکلی در زمینه پارک خودرو نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ یک از اماکن دولتی استان بدون مجوز ستاد اربعین واگذار نمی‌شود، گفت: برای ساماندهی امور بر این مصوبه با جدیت نظارت دقیق خواهد شد.

استاندار ایلام همچنین از آغاز فرآیند توسعه درب‌های ورود و خروج در مرز مهران خبر داد و تاکید کرد: با همکاری دو طرف، عملیات اجرایی درب‌های جدید ورود و خروجی پایانه مرزی مهران برای تسهیل در تردد زوار از فردا آغاز می شود.

بهرام نیا با اشاره به ضرورت تامین اتوبوس برای حمل و نقل زوار اربعین حسینی،گفت: مشکلات بحث تامین اتوبوس توسط راهداری باید برطرف شود چرا که پارسال مشکلاتی وجود داشت.

کد خبر 2757992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha