2 سایت جدید تلفن همراه در کردستان راه اندازی شد

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت و ضرورت استفاده مشتریان از سرویس ها و خدمات ارتباطات سیار در استان گفت: 2 سایت جدید در محدوده کمربندی مریوان و تازه آباد بیجار نصب و راه اندازی شده است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت گفت: سایت های مذکور بر اساس اولویت بندی در حوزه برنامه های ارتباطات سیار با تامین اعتبارات و هزینه های مورد نیاز نصب و به بهره برداری رسیده است.

وی با اعلام اینکه برای نصب و راه اندازی هر سایت موبایل از امکانات سخت افزاری و تجهیزات نرم افزاریِ مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی استفاده می شود، اظهار کرد: در این 2 پروژه بالغ بر 50 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه سایت های موبایل در محدوده کمربندی مریوان و تازه آباد شهرستان بیجار با تکنولوژی های 2G، 3G و 4G نصب و به بهره برداری رسیده است، افزود: شرایط استفاده مشتریانِ ساکن در نواحی فوق از کیفیت و سرعت بالای خدمات ارتباطی شبکه سیار فراهم است.

حکمت پایداری ارتباط، سرعت بالای دسترسی به محتواهای موجود در فضای مجازی، ارسال همزمان پیام از طریق VOIEC و دیتا، استفاده از سرویس های متنوع شبکه همراه اول و ... را از اهداف اجرای این پروژه به منظور پاسخگویی به مطالبات مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری دانست.

وی با اشاره به اینکه تلفن همراه به عنوان یارِ ارتباطی و همیشه همراه ، همواره مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، ادامه داد: این محصول مخابراتی دردو حوزه دیتا (اینترنت همراه) و VOICE دارای سرویس های متنوع است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از دو میلیون و 393 هزار و 311 شماره تلفن همراه در قالب شماره های اعتباری و دایمی به مشتریان واگذار شده است.

حکمت ضریب نفوذ تلفن همراه در استان را 143 درصد اعلام کرد و بیان کرد: هم اکنون تعداد 938 روستا نیز تحت پوشش خدمات تلفن همراه هستند.

کد خبر 24087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha