شرایط ارتقای کیفیت سرویس های دیتای تجاری در کردستان فراهم است

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: شرایط ایجاد زیرساخت های ارتباطی اختصاصی به منظور ارتقای کیفیت و سرعت سرویس های دیتای تجاری ویژه ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی فراهم است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت در سمینار آموزشی تحت عنوان «تانومای فیبر تجاری» گفت: برقراری ارتباط پایدار در بستری امن و مطمئن، ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بالاتر، پهنای باند اینترنتی و تعداد خطوط تلفن دلخواه، قابلیت استفاده از سرویس های دیتای متنوع، کاهش و یا حذف کامل نویزهای خطوط، کاهش هزینه‌ها برای بهره‌مندی در ساختمان‌های اداری و ... از جمله مزایای این سرویس مخابراتی است.

وی اظهار کرد: در واقع تانوما سرویس FTTB/H به معنای «فیبرنوری تا ساختمان و یا خانه» است که به ‌جای کابل‌های مسی از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات استفاده می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت های لازم و ارائه سرویس های دیتای تجاری در حال حاضر با تخفیف ویژه برای ادارات و نهادها دولتی اجرا می شود، افزود: استفاده از فرصت به وجود آمده به واسطه این سرویس مخابراتی، موجب سرعت بخشی در انجام کارهای اداری به میزان قابل توجه ایی می شود.

حکمت با اعلام اینکه در راستای ارائه و ایجاد زیرساخت های این سرویس در استان اقدامات چشمگیری صورت گرفته است، ادامه داد: منطقه کردستان در اجرایی کردن اهداف این سرویس به عنوان استان پیشرو موفق عمل کرده است.

وی به میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه های ارتباطی اشاره کرد و یادآور شد: طی یک سال اخیر 197 میلیارد تومان برای این حوزه صرف شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: ظرفیت CORE شبکه دیتای استان در یک سال گذشته به مقدار 40 برابر افزایش یافته است.

کد خبر 23854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha