سرمایه گذاری 7 میلیارد تومانی در حوزه سیستم های مخابراتی کردستان

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت نقش و فعالیت حوزه سیستم های مخابراتی در استان، از سرمایه گذاری 6 میلیارد و 912 میلیون تومانی مخابرات در سال جاری در این حوزه خبر داد.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت با اعلام اینکه این حوزه به لحاظ اجرای اقدامات و پروژه های فنی در خصوص ایجاد و توسعه مراکز مخابراتی، بهینه سازی ارتباط مزاکز موجود با بهره گیری از نصب تجهیزات سخت افزاری جدید با تکنولوژی روز و ... نقش تاثیرگذاری در ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت ایفا کرده است، گفت: ارزیابی علمی و عملی شاخص های عملکردی این حوزه موید این مهم است.

وی با اشاره به اجرای 105 طرح در حوزه سیستم های مخابراتی از ابتدای سال جاری تا کنون با همت و عزم جدی همکارانِ این حوزه خاطر، اظهار کرد: طرح های مذکور در نقاط روستایی و شهری استان عملیاتی شده اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اجرایی نمودن این طرح ها، افزود: افزایش تعداد پورت های ADSL به میزان 3 هزار و 392 پورت در قالب 44 طرح، افزایش پورت های تلفن ثابت به تعداد 368 پورت در قالب 5 طرح، تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوئیچ جدید با تکنولوژی روز با عنوان 20 طرح و 3 هزار و 712 پورت، پروژه طرح خدمات رسانی با اجرای طرح اختصاصی به تعداد 320 پورت و در قالب 5 طرح از جمله پروژه های اجرا شده توسط مخابرات منطقه است.

حکمت با اعلام اینکه نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در محل، در قالب 18 طرح و 896 پورت و نصب سویئچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی با اجرای 7 طرح و تعداد 704 پورت از دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه سیستم های مخابراتی است، ادامه داد: توجه به نیاز و مطالبات به حق و منطقی مخابراتی و ارتباطی مشتریان از استراتژیهای دارای اولویت منطقه است.

وی همچنین از نصب کافوی نوری جدید در نقاط شهری به منظور ارائه سرویس های تلفن ثابت، اینترنت پرسرعتADSL و VDSL در قالب 6 طرح و 2 هزار و 336 پورت خبر داد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: مخابرات منطقه با سرمایه گذاری 6 میلیارد و 912 میلیون تومان به منظور تامین امکانات و تجهیزات لازم در حوزه سیستم های مخابراتی، در اجرای 7 پروژه در قالب 105 طرح و 11 هزار و 728 پورت یاد شده موفق عمل کرده است.

حکمت فراهم کردن شرایط مناسب، برای ارائه به موقع و پاسخگویی به نیازمشتریان جدید را، از اهداف و مزایای طرح های اجرا شده در نقاط مختلف استان دانست.

کد خبر 21835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha