10 میلیارد ریال برای بهینه‌سازی موتورخانه مشترکان گاز کردستان هزینه شد

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: امسال برای بهینه سازی موتورخانه منازل مسکونی در استان ۱۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله گری گفت: در قالب این طرح موتورخانه ۹۳ واحد مسکونی در استان بهینه‌سازی و با این اقدام سالانه در مصرف ۷۱۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی صرفه حویی شده است.

وی انجام بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی را رایگان اعلام کرد و اظهار کرد: تاکنون ۱۲۹ مشترک در سامانه ثبت نام کرده که کار بهینه‌سازی موتورخانه ۹۳ مورد از مشترکان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: شرکت ملی گاز ایران همسو با سیاست‌های کلان وزرات نفت مبنی بر بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و هزینه مشترکان همچنین ایجاد اشتغال در کشور، «طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری» را در دستور کار قرار داده است.

فعله‌گری ادامه داد: مشترکانی که سیستم موتورخانه مرکزی گرمایشی دارند در سامانه شرکت گاز ثبت نام کنند تا نسبت به بررسی وضعیت فنی آنها و بهینه‌سازی سیستم به‌ صورت رایگان اقدام شود.

وی یادآور شد: با اختصاص و پرداخت هزینه‌های لازم توسط شرکت ملی گاز ایران، سیستم موتورخانه مشترکان در بخش‌های سرویس و تنظیم مشعل، عایق‌کاری تأسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی ارزیابی، اصلاح و بهینه‌سازی می‌شود.

کد خبر 20808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha