برخورد با متخلفان بخش آب جدی است/انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز در شهر حسین‌آباد

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان از انسداد 13 حلقه چاه در حسین‌آباد و توقیف 86 دستگاه حفاری غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: در برخورد با متخلفان بخش آب با کسی مماشات نمی کنیم و به صورت جدی با متخلفان برخورد می کنیم.

به گزارش کرد پرس, آرش آریانژاد گفت: در راستای اجرای دستور قضائی و حفاظت از منابع آب، با تلاش‌های اثرگذار اداره منابع آب شهرستان سنندج، واحد حقوقی و همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، پاسگاه انتظامی حسین‌آباد و گروه گشت و بازرسی سنندج، طی یک روز کاری تعداد 13 حلقه چاه غیرمجاز در شهر حسین آباد پر و مسدود شد.

وی با بیان اینکه انسداد این تعداد چاه در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، اظهار کرد: با توجه به خشکسالی اخیر و کاهش شدید منابع آب سطحی و زیرزمینی این شرکت نهایت تلاش خود را در برخورد با متخلفین بخش آب بکار می برد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان به توقیف دستگاه های حفاری غیرمجاز نیز اشاره کرد و افزود: در سال جاری 14 دستگاه حفاری غیرمجاز در استان و از سال 1394 تاکنون 86 دستگاه توقیف و به مراجع قضائی معرفی شده است.

آریانژاد ضمن تاکید بر لزوم ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی, بیان کرد: این شرکت بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 19378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha