کنگره شهدای ایلام فرصتی برای احیاء سبک زندگی شهیدان

سرویس ایلام - جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در یادواره شهدای زن و گرامیداشت شهدای محله چالسرای شهر ایلام ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس، کنگره شهدای ایلام را فرصتی برای احیاء سبک زندگی شهیدان دانست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار قدرت الله کریمیان گفت: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس جلوه های زیبایی را خلق کردند که بسياری از این جلوه ها را بايد مرهون از خودگذشتگی بانوانی دانست كه فرزندان و همسران خود را روانه جبهه ها كردند تا از آب و خاك كشور دفاع و دشمن را از اين سرزمين بيرون كنند.

وی افزود: تقدیم ۱۴۵ شهیده زن در دوران دفاع مقدس، نشان از ایثار این سردمداران راه شهادت دارد و این افتخار، تا همیشه در تاریخ دفاع مقدس استان ایلام ثبت و ضبط شده است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام افزود: گفتن و نوشتن از شهدا بهترين گنجينه‌ها برای تعالی روح است اما به فعليت رساندن آن مهم‌تر است.

وی تصریح کرد: کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام فرصتی برای معرفی شهیدان عزیز و احیاء خصلت‌ها و سبک زندگی آنان ، برای کسانی است که دوران حماسه و ایثار را درک نکرده اند و استان ایلام با بهره‌مندی از ظرفیت بالای هنری و نیروی انسانی می‌تواند با همگرایی و همدلی بین مسئولان استان و دستگاه‌های نظامی و انتظامی و مدیران نهاد‌ها این مهم را برگزار کند.

سردار کریمیان بیان داشت: شهدا نماد مجسم انقلاب و اسلام هستند و ما باید حق خانواده‌های معظم شهدا، بخصوص والدین عزیز شهیدان را بخوبی ادا کنیم.

کد خبر 18090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha