محموله 5 هزار قطعه‌ای مرغ قاچاق در دهلران توقیف شد

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از توقيف 5 دستگاه کامیون حامل مرغ قاچاق در شهرستان دهلران خبر داد و گفت: بیش از 5هزار قطعه مرغ زنده با وزن تقریبی 12 تن از این کامیون ها کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار نورعلی یاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان دهلران با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) هنگام کنترل شبانه در محورهای مواصلاتی، 5 دستگاه کامیون را که در حال حمل طیور قاچاق بودند، شناسايي و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان دهلران در بازرسي از اين کامیون ها، 5 هزار و 500 قطعه مرغ قاچاق فاقد مجوز دامپزشکي کشف و 6 متهم را نيز در این رابطه دستگير کردند.

یاری با بیان این که در راستای مطالبه به حق مردم، متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: ارزش برآورد شده اين محموله قاچاق، توسط کارشناسان 1میلیارد و 650 میلیون ريال می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: متهمان، این محموله فاقد مجوز دامپزشکي را از یکی از شهرهای استان بارگيري و قصد انتقال آن به خارج از استان داشتند که با هوشیاری پلیس و همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و توقیف شد.

کد خبر 124898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha