مسرور بارزانی انتخاب دوباره مالکی به عنوان دبیرکل الدعوه را تبریک گفت

سرویس عراق و اقلیم کردستان - نخست وزیر جدید اقلیم کردستان به نخست وزیر اسبق عراق به دلیل انتخاب دوباره وی به عنوان دبیرکل حزب الدعوه اسلامی تبریک گفت.

به گزارش کردپرس به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، مسرور بارزانی، نخست وزیر جدید اقلیم کردستان روز یک شنبه به مناسبت برگزاری هفدهمین کنگره عمومی حزب الدعوه اسلامی در کربلای معلی و انتخاب دوباره نوری مالکی، نخست وزیر اسبق عراق و رهبر کنونی ائتلاف دولت قانون به عنوان دبیرکل این حزب، پیام تبریک فرستاد.

در پیام مسرور بارزانی خطاب به اعضای حزب الدعوه اسلامی و شخص نوری مالکی آمده است: موفقیت کنگره عمومی و انتخاب دوباره شما به عنوان دبیرکل حزب را تبریک می گویم؛ امیدوارم که این مسئله در سایه فضای مثبت حاکم کنونی، عاملی برای آغاز یک دوره جدید در روابط با اقلیم کردستان باشد.

نخست وزیر اقلیم کردستان در پیام خود در این باره افزود: به شما تبریک می گوییم و امیدواریم که حزب الدعوه در تحکیم و تثبیت این فضا در راستای بازتاب مثبت آن بر رابطه میان اربیل و بغداد در بلندمدت و تحقق شکوفایی در سراسر عراق نقش آفرینی کند.

این در حالی است که اعضای حزب الدعوه اسلامی ظهر شنبه در دومین روز از کنگره عمومی حزب با حضور بیش از 350 عضو، بار دیگر رهبر کنونی ائتلاف دولت قانون را به عنوان دبیرکل آن انتخاب کردند تا وی که نخستین بار در ماه مه سال 2006 میلادی متصدی منصب دبیرکلی شده، همچنان به فعالیت در این منصب ادامه بدهد.

کد خبر 123940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha