رزگار علی از ویژگی‌های لازم برای تصدی استانداری کرکوک برخوردار است

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یکی از مسئولان اتحادیه میهنی کردستان تاکید کرد که نامزد اصلی حزب برای استانداری کرکوک، از ویژگی های لازم برای تصدی این منصب برخوردار است.

به گزارش کردپرس، ادریس حاج عادل، مسئول تشکیلات اتحادیه میهنی کردستان (یه‌کیتی) در استان کرکوک در شمال عراق روز جمعه در گفت و گو با بغداد الیوم در رابطه با منصب استانداری این استان نفت خیز و مورد مناقشه اظهار داشت: اتحادیه میهنی برای کسی که متصدی منصب استاندار کرکوک می شود، شرایطی وضع کرده که باید آنها را داشته باشد.

حاج عادل در ادامه، مهم ترین شرایط وضع شده از سوی اتحادیه میهنی کردستان برای استاندار جدید کرکوک را این چنین برشمرد: از اهالی کرکوک و دارای مقبولیت باشد، با اعراب، ترکمان و مسیحیان استان رابطه داشه باشد و این که فارغ التحصیل مکتب طالبانی باشد چرا که منصب استانداری حق ما است.

مسئول تشکیلات اتحادیه میهنی کردستان در این باره همچنین تصریح کرد: تمامی ویژگی های لازم برای متصدی منصب استانداری کرکوک به طور کامل در رزگار علی، عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی و نخستین و شاخص ترین نامزد ما برای این منصب وجود دارد جایی که وی نزدیک به 10 سال به عنوان رئیس شورای کرکوک فعالیت کرده و از مقبولیت بسیار زیادی در استان برخوردار است.

کد خبر 107270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha