معرفی جبوری، فیاض و قاضی دادگاه صدام برای تصدی وزارتخانه‌های باقیمانده دولت عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان - نخست وزیر عراق هر یک از رئیس پیشین پارلمان، مشاور کنونی امنیت ملی و یکی از قضات دادگاه دیکتاتور معدوم این کشور را نامزد تصدی وزارتخانه های باقی مانده دولت خود کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از السومریه نیوز، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق در یک نامه رسمی که دیروز (دوشنبه) به امضای وی رسیده، نامزدهای تصدی سه وزارتخانه باقی مانده کابینه دولت خود یعنی کشور، دفاع و دادگستری را به پارلمان این کشور معرفی کرد.

بر اساس سند منتشر شده از نامه رسمی عبدالمهدی به پارلمان عراق، فالح فیاض، مشاور کنونی امنیت ملی، سلیم جبوری، رئیس پیشین پارلمان و رزگار محمد امین، قاضی کُرد دادگاه صدام حسین، دیکتاتور معدوم این کشور به ترتیب به عنوان نامزدهای تصدی وزارتخانه های کشور، دفاع و دادگستری در کابینه دولت وی معرفی شده اند.

در همین حال، عبدالسلام مالکی، نماینده ائتلاف دولت قانون در پارمان عراق نیز امروز (سه شنبه) در گفت و گو با السومریه نیوز ضمن تایید ارسال نامه رسمی نخست وزیر این کشور به پارلمان برای معرفی نامزدهای تصدی وزارتخانه های باقی مانده کابینه دولت وی، پیش بینی کرد که رای گیری بر سر نامزدهای مذکور در جلسه پنج شنبه پارلمان انجام شود.

کد خبر 103310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha