مذاکره PKK با ترکیه تنها از راه عبدالله اوجالان میسر است

سرویس ترکیه - سرحد وارتو، سخنگوی کمیته روابط خارجی شورای رهبری PKK در اظهاراتی عنوان کرده است: مذاکره PKK با ترکیه تنها از راه عبدالله اوجالان میسر است.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری زرنیوز، سرحد وارتو، سخنگوی کمیته روابط خارجی شورای رهبری حزب کارگران کردستان (PKK) در اظهاراتی با اشاره به ادعاهای مطرح شده در خصوص مذاکرات اخیر این گروه با ترکیه عنوان کرد: با ترکیه هیچ دیدار و مذاکره ای صورت نگرفته است. ما با ترکیه هیچ دیالوگی نداریم و تنها چیزی که در حال حاضر میان ما وجود دارد جنگ است.

وی در ادامه اظهارات خود با تأکید بر این که PKK تنها از راه عبدالله اوجالان می تواند با ترکیه مذاکره کند، خاطرنشان کرد: ترکیه اگر خواهان حل و فصل مسائل است، این موضوع تنها از راه عبدالله اوجالان میسر است. ترکیه اگر می خواهد مسائل موجود را حل کند، چیزی که برای ما اهمیت دارد نظرات و اعتقادات عبدالله اوجالان است.

لازم به ذکر است، اوجالان مدت زیادی است در انزوای کامل به سر می برد و هیچ یک از اعضای خانواده، وکلای مدافع وی و اعضای هیأت امرالی که وساطت میان حکومت ترکیه و PKK را به عهده داشتند، نمی توانند با وی دیدار کنند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 103173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha