فرماندار: تاخیر در راه اندازی اورژانس اجتماعی سردشت پذیرفتنی نیست

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار سردشت گفت: همه اقدامات اساسی برای راه اندازی اورژانس اجتماعی این شهرستان انجام گرفته و هیچ بهانه ای از اداره متبوع در تاخیر و فعالیت آن پذیرفتنی نیست.

به گزارش کردپرس،«نژاد جهانی» در جلسه ساماندهی امور جوانان که روز سه شنبه ۲۸ فروردین در محل فرمانداری برگزار شد ادامه داد: در شرایطی که آسیب های اجتماعی گریبانگیر جوامع بشری است راه اندازی اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب ها راهگشا است و باید با شتاب هرچه بیشتر انجام گیرد.

وی با انتقاد از تاخیر در راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان گفت: همه اقدامات اساسی انجام گرفته و هیچ بهانه ای از اداره متبوع در تاخیر و فعالیت آن پذیرفتنی نیست.

وی خطاب به روسای ادارات خاطرنشان کرد: حفظ حیثیت شهرستانی و اداری گاها حساسیت هایی را ایجاد می کند و‌ برخوردهای بوجود می آورد که به هیچ عنوان در تقابل با ادارات شهرستان نیست و هر وقت نیاز به حمایت از اداره ای در سطوح بالاتر وجود دارد با جدیت از آن حمایت شده است.

فرماندار سردشت همچنین با اشاره به ظرفیت های قابل ملاحظه وزارت ورزش و جوانان در حمایت از سازمانهای مردم نهاد و زمینه های پژوهشی گفت: متاسفانه شهرستان سهمی از این ظرفیت دریافت نکرده است.

جهانی بر جمع بندی آمار و اطلاعات حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: تصمیم گیریهای که مبنای آماری داشته و بر اساس اطلاعات صحیح باشند می توانند نتایج اثربخشی داشته باشند.

کد خبر 57381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha