استقبال حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از پیام انتخابات زودهنگام باغچلی

سرویس ترکیه - بولنت تزجان، معاون حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در اظهاراتی با اشاره به پیام انتخابات زودهنگام دولت باغچلی، رهبر حزب حرکت ملی ترکیه عنوان کرد: این گوی و این میدان، ما آماده ایم.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه حریت، بولنت تزجان، معاون حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در اظهاراتی با اشاره به پیام انتخابات زودهنگام دولت باغچلی، رئیس حزب حرکت ملی ترکیه عنوان کرد: این گوی و این میدان، ما هر زمان آماده هستیم. تنها راه برای حل مسائل و مشکلات ترکیه اراده ملت است.

وی در سخنان خود تصریح کرد: در ترکیه اقتداری وجود دارد که هم در سیاست های داخلی و هم خارجی فروپاشیده است. در مسائل اقتصادی در آستانه رویارویی با مشکلات بسیار جدی هستیم. حکومت ترکیه هم در داخل و هم در خارج دچار انزوا شده است. کشوری است که 16 میلیون فقیر دارد. 26 آگوست می تواند باشد یک هفته دیر یا زود هم می تواند باشد. ما به پیام دعوت به پای صندوق رای آری می گوییم. تنها ملت این مسئله را حل خواهد کرد. فقط ملت این را هم بداند، زمانی که تا این لحظه کشور به وسیله یک رژیم تک فردی اداره شده است در خصوص اتخاذ چنین تصمیمی مشورت کرده اند یا نه این را هم نمی دانیم. ما نیز با کنجکاوی تمام منتظر اظهارات شریک بزرگ و بازیگر بزرگ این ائتلاف، یعنی رجب طیب اردوغان هستیم.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 57371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha