حیدر العبادی: عراق  پس از شکست داعش در آستانه ورود به مرحله جدیدی قرار دارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - نخست وزیر عراق گفت: پس از طی کردن مرحله خطرناک آزادسازی سرزمین های عراق از لوث وجود عناصر گروه تروریستی گفت: ما در آستانه ورود به مرحله جدیدی در عراق قرار داریم و در راستای بازسازی این کشور حرکت خواهیم کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از خبرگزاری «السومریه نیوز» حیدر العبادی، نخست وزیر عراق دوشنبه در کنفرانس خبری در پی گشایش یک کارخانه تولید سیمان در استان المثنی افزود: عراق بر داعش پیروز شد و آنچه ما محقق ساختیم شبیه یک معجزه بود و اکنون در راستای بازسازی عراق حرکت خواهیم کرد.

العبادی ضمن اشاره به اینکه طرح هایی که در عراق مورد بهره برداری قرار می گیرد، عزم عراقی ها را برای پیشرفت نشان می دهد، افزود: ما در آستانه ورود به مرحله و پیروزی جدیدی پس از گذر از مرحله خطرناک مربوط به آزادسازی سرزمین های عراق از قضه تروریست های داعشی قرار داریم.

وی بر اهمیت حفظ پیروزی های عراق از طریق بازسازی و یکپارچگی عراق و اجرای پروژه های مهم و ایجاد فرصت های شغلی و حمایت از بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: وظیفه دولت فراهم کردن فضا و بستر مناسب برای بخش خصوصی است و ما در این راستا حرکت خواهیم کرد.

کد خبرنگار : 20103

کد خبر 57334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha