۱۲۹۸ کلاس درس در کردستان آماده اسکان مسافران نوروزی

سرویس کردستان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: یک‌ هزار و ۲۹۸ کلاس درس در این استان آماده اسکان مسافران نوروزی است

به گزارش کرد پرس رشید قربانی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمت به مسافران نوروزی آموزش و پرورش استان طبق روال سال‌های قبل اقدام به تجهیز مدارس و کلاس‌های درس برای میهمانان نوروزی کرده است، گفت:مراکز اقامتی آموزش و پرورش از ۲۸ اسفند آماده پذیرش میهمانان نوروزی است، امسال ۱۷۲ مدرسه با یک‌هزار و ۲۹۸ کلاس درس در سطح استان تجهیز شدند.

وی افزود: امسال ۱۶ مرکز پذیرش در سراسر استان آماده خدمت به مسافران هستند که از این تعداد دو مرکز در شهر سنندج مستقر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۷۰۸ نفر روز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافته‌اند، یادآور شد: تا پایان ۱۳ فروردین ماه جاری مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی است.

قربانی تعداد خانوارهای اسکان داده شده در طول چند روز فعالیت مراکز اقامتی استان را ۳۳۶ خانوار عنوان کرد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۴۸۳ میهمان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان داده شده‌اند.

وی به تعداد عوامل اجرایی مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان اشاره کرد و افزود: امسال ۴۴۴ نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش فعالیت دارند.

کد خبر 55964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha