عملیات عفرین تا گری سپی، شنگال و قندیل کشیده خواهد شد

سرویس ترکیه - مصطفی دستیچی، رئیس حزب بزرگ ترکیه در اظهاراتی با حمایت از عملیات نیروهای ارتش ترکیه در عفرین عنوان کرده است: عملیات عفرین تا گری سپی، شنگال و قندیل کشیده خواهد شد.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هابر7، مصطفی دستیچی، رئیس حزب بزرگ ترکیه در اظهاراتی با حمایت از عملیات نیروهای ارتش ترکیه در عفرین عنوان کرد: زمانی که در 18 مارس صد و سومین سالگرد پیروزی نبرد چاناک قلعه را جشن می گرفتیم از عفرین یک خبر پیروزی دیگر رسید. از تمام کسانی که در این پیروزی سهم داشتند تشکر می کنم. باور دارم که پیروزی های عفرین ادامه خواهد داشت. بعد از عفرین نوبت منبج خواهد بود، بعد از آن قامیشلی و بعد از قامیشلی نوبت به کوبانی خواهد رسید و بعد از آن نیز نوبت گری سپی خواهد بود. پس از گری سپی عملیات در شنگال خواهد بود و بعد از آن انشاالله در قندیل به نتیجه نهایی خواهد رسید.

وی در ادامه اظهارات خود با حمایت از روند سیاسی داخل ترکیه عنوان کرد: ما همچنان پای تصمیمی که در 16 آوریل مبنی بر حمایت از تغییر قانون اساسی اتخاذ کرده بودیم هستیم و در روند ایجاد سیستم جدید در ترکیه هر چه از دستمان برآید انجام خواهیم داد. ترکیه باید از این قانون احزاب سیاسی آنتی دموکراسی که در اثر کودتای 1980 به وجود آمده است تماماً رهایی پیدا کند. قانون انتخابات ترکیه قانون کودتاچیانی است که قانون اساسی ترکیه را نیز تدوین کرده اند که رهایی ترکیه از این قانون ضروری است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 55941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha