تظاهرات اهالی کانتون های عفرین، جزیره و کوبانی در شهر عفرین علیه حملات ارتش ترکیه

سرویس سوریه- صدها تن از اهالی کانتون های جزیره، کوبانی و عفرین در میدان نوروز شهر عفرین علیه حملات ارتش ترکیه و ارتش آزاد سوریه تظاهرات کردند.

به گزارش کردپرس، شهر عفرین صبح امروز (شنبه) شاهد تظاهرات صدها تن از اهالی کانتون های جزیره، کوبانی و عفرین در محکومیت حمله نظامی ارتش ترکیه به این شهر و حومه آن بود.

خبرنگار اسپوتنیک روسیه در این باره گزارش داد که اهالی کانتون های مذکور در میدان "نوروز" شهر عفرین تظاهرات کرده و خواستار پایان حمله نظامی ترکیه و شبه نظامیان ارتش آزاد سوریه به کانتون عفرین شدند.

در همین راستا نیز یکی از اهالی کانتون های کوبانی و جزیره که در تظاهرات شرکت داشت، در گفت و گو با خبرنگار اسپوتنیک تصریح کرد: آمدیم تا با اهالی عفرین اعلام همبستگی کنیم با این حال رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوزی ترکیه با وجود آنکه غیر نظامی هستیم از ما با بمباران استقبال کرد.

این در حالی است که تظاهرکنندگان در عفرین پرچم های یگان های مدافع خلق (YPG) و یگان های مدافع زن (YPJ) را به همراه پلاکاردهایی با مضمون "بمباران عفرین را متوقف کنید؛ نه به کشتار کودکان و خواهان بازگشایی مدارس برای کودکان هستیم" در دست داشتند.

کد خبر 54306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha