انتقاد فرماندار بوکان از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار شهرستان بوکان از بی نظمی در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، جمال خسروی درنشست روسا و نواب رييس هيات هاي ورزشي بوکان از فرصت سوزی در سالهای گذشته در بوکان خبر داد و گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان وضیعت بوکان شاخصهای مختلف را اولویت بندی کرده ایم و بر اساس این شاخصها بوکان در حوزه سرانه فضای اموزشی و ورزشی با کمبود روبرو است.

وی در حالی که از نبود اعتبارات فرهنگی و ورزشی در فرمانداری بوکان خبر داد، افزود: امسال با هماهنگی استاندار آذربایجان غربی 4میلیارد و 538 میلیون تومان از محل مالیات ارزش افزوده و توزان و توسعه به ورزش بوکان اختصاص دادیم.

فرماندار بوکان در ادامه به سفرچندماه قبل معاون وزیر ورزش و جوانان به بوکان اشاره کرد و گفت: در این سفر کمک 215میلیون تومانی به سردار بوکان به نام هیئت فوتبال و دیگر هیئتهای ورزشی مصوب شد.

وی افزود: در مکاتبات مختلف تاکید کردیم که اداره کل این کمکها را مطابق دستور معاون وزیر هزینه کند نه اینکه تمامی این کمکها صرف سردار شود. انتظار داریم این موضوع توسط دکتر نصراللهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیگیری شود.

خسروی تاکید کرد: کمکهای معاون وزیر ورزش باید مطابق دستور وی هزینه شود و این از تعهدات اداره کل ورزش و جوانان است و حق هیئتهای ورزشی بوکان است و اگر برخلاف دستور معاون وزیر هزینه شده است این موضوع در بازرسی مطرح شود.

خسروی در ادامه به موضوع تیم سردار پرداخت و گفت: تیم سردار ارزشمند است و می تواند به مانند دیگر تیمهای ورزشی هویت واحدی در شهر ایجاد کند و نهایت نقش مجموعه فرماندار در قبال سردار همراهی و در حد توان کمک بوده است و هیچگاه فرمانداری اعتباری به این تیم اختصاص نداده است و تنها اخیرا استانداری مبلغ 50 میلیون تومان به این تیم کمک کرده اند.

وی تصریح کرد: باور شخصی بنده این است که تیمهای دسته دومی تنها در شهرهای صنعتی موفق می شوند چرا که هزینه های این تیم در شهری مانند بوکان که یک شهر کشاورزی و غیرصنعتی است، تامین نمی شود.

خسروی در ادامه به بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی ورزشکاران در این نشست اشاره کرد و گفت: این مشکلات جزئی با ابتکار رئیس اداره ورزش و جوانان حل می شود و طرح این مشکلات از وجود یک مشکل حکایت دارد.

وی افزود: بی نظمی و ناهماهنگی در ساختار اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی وجود دارد و حضور بدون هماهنگی و سر زده مدیر کل در شهرستان از این بی نظمی حکایت دارد و این بی نظمی به بدنه اداره ورزش وجوانان بوکان نیز تزریق شده است.

فرماندار بوکان در پایان ضمن استقبال از ساخت خانه های تخصصی ورزش و خوابگاه در مجموعه ورزشگاه 5هزار نفری بوکان گفت: اداره ورزش و جوانان این دو پیشنهاد را در قالب پروژه تنظیم و طراحی شود تا در کمیته برنامه ریزی مطرح کنیم و در ردیف مصوبات اعتباری شهرستان لحاظ شود.

کد خبر 52823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha