علت لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی تشریح شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: علت لغو آئین معارفه مدیرکل جدید این نهاد نبود هماهنگی وزارتخانه با استانداری آذربایجان غربی بوده است.

به گزارش کردپرس فریدون سید مصطفوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طی هفته گذشته موضوع گزینش مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به نتیجه رسیده بود اما با توجه به برخی ناهماهنگی های به وجود آمده این مراسم معارفه به روزهای آینده موکول شد.

وی بیان کرد: مدیر کل دفتر وزارتی اعلام کرده که در طول این هفته زمان برگزاری مراسم اطلاع رسانی می شود و ما در استان منتظر اعلام وزارتخانه هستیم.

35 سال خدمت مدیرکل فعلی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در 16 مهرماه به اتمام رسیده اما به علت تقارن آن با آغاز سال تحصیلی، مراسم تودیع وی به تعویق افتاده است.

آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز پنجشنبه گذشته /9 آذر1396/ با صدور اطلاعیه ای خبرنگاران را به حضور در آئین تکریم مدیرکل این نهاد و معارفه مدیرکل جدید دعوت کرد اما در نخستین ساعت های بامداد امروز، شنبه این مراسم لغو و زمان آن به بعد موکول شد.

'صمدی' با دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی در دولت های نهم، دهم و یازدهم معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بوده است.

کد خبر 49345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha