ژاپنی ها هم برای  راهپیمایی اربعین به مرز مهران آمدند

سرویس ایلام- شور و حال وصف ناپذیر راهپیمایی زائران اربعین این روزهای مرز مهران نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای دیگر هم انعکاس داشته است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس ، تجربه کردن چنین حس و حال شورانگیزی باعث شده صدها هزار نفر از نقاط مختلف کشور و برخی کشورهای همسایه ایران برای شرکت در این پیاده روی به مرز مهران بیایند.
اگرچه که حضور زائران مسلمانان کشورهای همسایه در این راهپیمایی در سالهای اخیر امری طبیعی بوده است اما امسال گاها شاهد حضور مسافران و توریستهایی از کشورهای غیر مسلمان و دور تر در این راهپیمایی در مرز مهران بودیم.
یکی از توریستهایی که در آخرین روزهای قبل از اربعین برای رفتن به عراق به مرز مهران آمده بود یک خانم ژاپنی بود که به همراه چند ایرانی در حال رفتن به کشور عراق است.
یکی از همراهان این توریست ژاپنی در گفتگوی کوتاهی به خبرگزاری کردپرس گفت: حضور انبوه و میلیونی زائران مسلمان از کشورهای مختلف در شهر کربلا باعث شده این ژاپنی برای پیوستن به این جمعیت میلیونی از طریق مرز مهران راهی عراق شود.
وی افزود: آنچه که بیش از هر چیز برای این توریست ژاپنی در این زمینه مهم و جالب توجه بوده است پیاده روی های چندین کیلومتری زائران چه در گذرگاههای مرزی غرب ایران و چه در داخل عراق بوده است که این توریست نیز قصد داشته این حادثه مهم و تاریخی را تجربه کند.

کد خبر 47938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha