حمایت شهرداری بوکان از تیم سردار؛ مشروط به تحقق وعده نماینده شهر

سرویس آذربایجان غربی- نائب رئیس شورای اسلامی شهر بوکان و مسئول کمیسیون ورزشی بوکان گفت: حمایت شهرداری از ورزش بوکان یک وظیفه است، اما شهرداری با بحران روبه رو است اگر وعده نماینده مبنی بر جذب 10میلیاردتومان اعتبار برای شهرداری تحقق پیدا کند به صورت کامل از سردار حمایت می کنیم.

همزمان با بحران مالی در سردار بوکان ومتوقف شدن تمرینات این تیم، روز پنج شنبه (30 شهریوماه) سید محسن حسینی در خصوص این شایعه که شورای شهر متعهد به کمک 300 میلیون تومانی به تیم فوتبال سردار بوکان شده است، به خبرنگار کردپرس گفت: اعضای پنجمین دوره شوای اسلامی شهر بوکان تنها در اواخر تیرماه و قبل از آغاز به کار رسمی این شورا، یک نشست با اعضای هیئت مدیره تیم سردار داشته است.

وی افزود: در این جلسه ما اعلام کردیم شهرداری بوکان به تناسب وضعیت مالی خود به کل مجموعه ورزشی شهر کمک خواهد کرد اما متعهد به کمک خاص به سردار نشده ایم.

وی افزود: با همکاران سابق خود در شورای گذشته نیز تماس داشتم. گفتند که حتی در جلسه هیئت مدیره سردار برای انتخاب مدیر عامل باشگاه حضور نداشته اند و تعهدی به هیئت مدیره تیم سردار نداده اند.

این عضو شورای شهر بوکان، تصریح کرد: شهرداری وطیفه دارد به ورزش بوکان کمک کند اما شهرداری در بحران مالی قرار دارد.

وی افزود: سه ماه است حقوق کارگران فضای سبز و خدمات شهری پرداخت نشده است و بیمه یکساله کارگران شهرداری واریز نشده است و این کارگران نمی توانند به هنگام بیماری از بیمه خود استفاده کنند.

وی ضمن آنکه وضعیت شهرداری را قفل شده خواند، تصریح کرد: غیر از محکومت 23 میلیاردتومانی شهرداری در یک پرونده قضایی، 50 میلیارد تومان بدهی دارد، و هر لحظه امکان دارد حسابهای شهرداری مسدود شود.

حسینی افزود: در کنار این بدهیها، شهرداری در سال95، به هدف پرداخت حقوق پرسنل خود یک وام 800 میلیون تومانی را دریافت کرده است که شهرداری هر ماه باید بهره این وام را پرداخت کند و از طرفی دیگر اتمام دو پروژه تقاطع غیر همسطح بوکان میلیاردها تومان هزینه دارد.

حسینی از تحویل گرفتن شهرداری توسط شورای پنجم با موجودی دو میلیون و500 هزار تومان خبر داد و گفت: قرار بود از محل اعتبارات استانی، یک میلیارد تومان به پروژه ساخت روگذر میدان وحدت و زیر گذر میدان کلتپه اختصاصی پیدا کند اما تا به امروز یک ریال از این اعتبار تحقق پیدا نکرده است.

مسئول کمسیون ورزشی شورای شهر بوکان در پایان گفت: باز تاکید می کنم حمایت از ورزش و ورزشکاران بوکان وظیفه شورای وشهرداری است اما شهرداری در بحران مالی قرا دارد، جناب آقای دکتر عثمانی، نماینده شهرستان در مجلس قول داده اند که اعتباری 10 میلیارد تومانی را بر شهرداری جذب کند، اگر این اعتبار جذب شود ما به حمایت از تیم سردار متعهد می شویم./

کد خبر 45122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha