سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در ایلام برگزار شد

سرویس ایلام - به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم ایلام در جای جای استان با انجام مراسمات فرهنگی و آیینی یاد و خاطره او را گرامی داشتند

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در مرکز استان و مصلای شهر ایلام مردم گردهمایی باشکوهی با سخنرانی رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجان‌پور عنوان کرد: شما مردم غیور استان ایلام که در آزمون دفاع مقدس سربلند بوده اید، اجازه نداده اید یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن باقی بماند و این آزمونی بود که در آن روسفید شدید.

وی افزود: آزمون ها ادامه دارد، یک روز آزمون جنگ و دفاع بود و امروز آزمون مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

او گفت: ان‌شاءالله از این پیچ تحریم ها رد می شویم و علاوه بر اقتدار دفاعی از اقتدار اقتصادی هم برخوردار خواهیم شد.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این بزرگداشت عنوان کرد: اگر ما امروز در بزرگداشت سردار دلها دور هم جمع شده‌ایم چون حادثه شهادت حاج قاسم ملی ترین و بزرگ‌ترین حادثه کشور ما و جهان اسلام در سال‌های اخیر است.

وی افزود: شهید سلیمانی با رنج مجاهدت در راه آرمان ها و برای دست یافتن بر قله های ترقی و پیشرفت همه توان خود را گذاشت، حاج قاسم مظهر تلاش و کار خستگی ناپذیر و حضور در کف میدان است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد: همان دشمنی که در حلب و دیرالزور و جاهای دیگر مردمان را مظلومانه به خاک و خون کشاند و جنایت کرد اگر ما در صحنه نباشیم نسبت به جمهوری اسلامی همین کار را خواهد کرد و لذا ما مدیون همه مجاهدت‌ها و از جمله مجاهدت این مرد بزرگ هستیم.

کد خبر 41033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha