5 هزار دستگاه خودرو عمومی در کردستان رایگان دوگانه سوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرهای عمومی فرآیند تبدیل 5 هزار ‏دستگاه خودرو در استان انجام شده است.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح در کردستان، گفت: هم اکنون 7 مرکز تبدیل خودرو‌های دوگانه سوز در استان فعال بوده که ۳ مرکز آن در سنندج، 2 مرکز در بیجار، یک مرکز در قروه و سقز به شهروندان خدمات ارائه می دهند که با پیگیری های صورت گرفته به زودی در دیگر شهرستان های استان نیز مراکز دیگری فعال می ند.

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح ‌رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از صاحبان خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی ‌خواست در سامانه https://gcr.niopdc.ir ‌ ثبت نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح در استان خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام 135 دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می برند.

نوکانی به مصرف روزانه 550 هزار متر مکعب سی ان جی در استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون 54 جایگاه سی ان جی در استان فعال بوده که این میزان مصرف فقط ۴۵ درصد از ظرفیت ایجاده شده در جایگاه های سی ان جی استان است.

کد خبر 40554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha