ورود سه کاروان جدید نظامی و لجستیکی آمریکا به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه

سرویس جهان- دیده بان حقوق بشر سوریه از ورود سه کاروان نظامی آمریکا به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه، متشکل از 70 وسیله نقلیه سنگین خبر داد.

به گزارش کردپرس، دیده بان حقوق بشر سوریه از نقل و انتقلات جدید تجهیزات نظامی و لجستیک آمریکا به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه در ماه سپتامبر خبر داد.

بر اساس گزارش این نهاد ناظر بر وضعیت سوریه، در یک هفته گذشته آمریکا سه کاروان نظامی را از اقلیم کردستان و از طریق گذرگاه غیررسمی الولید وارد مناطق تحت کنترل کردهای سوریه کرده است. آخرین کاروان نظامی آمریکا متشکل از 50 وسیله نقلیه سنگین ادوات نظامی از جمله تانک، مهمات و سوخت را در سه پایگاه ائتلاف به رهبری آمریکا در رمیلان، الشدادی و تل بیدار تخلیه کرده است

ظرف یک هفته گذشته دو کاروان نظامی دیگر آمریکا وارد منطقه تحت کنترل کردهای سوریه شده است. با این حال یک کاروان نظامی آمریکا متشکل از 20 وسیله نقلیه سنگین منطقه تحت کنترل کردهای سوریه را به طرف اقلیم کردستان عراق ترک کرده است.

بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه یکی از کاروان های نظامی آمریکا امکانات لازم برای توسعه پایگاه المالکیه را به این منطقه منتقل کرده است.

بر اساس گزارش این نهاد، آمریکا اخیرا سومین پایگاه نظامی خود در شهر قامشلوی سوریه را تاسیس کرده است.

کد خبر 37984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha