حمایت هیئت رئیسه جدید شورای شهر سنندج از شهردار

رئیس شورای شهر سنندج گفت: حضور شهردار فعلی سنندج که 4 دوره تجربه شورایی را در کارنامه دارد، بسیار ارزشمند بوده و تمام قد در کنار شهردار سنندج هستیم و از فعالیت های وی حمایت می کنیم.

به گزارش کرد پرس، فرهاد میمنت آبادی در مراسم تجلیل از خبرنگاران کردستان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با عنوان اینکه توسعه در ابعاد مختلف دسترنج خبرنگار است، گفت: مهندسی افکار عمومی توسط رسانه انجام می شود و موتور محرکه جامعه اصحاب رسانه هستند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد خبرنگاران و رسالت اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند وظیفه خبرنگار ثبت لحظه هاست.

رئیس شورای شهر سنندج اظهار کرد: دست شهردار را برای خدمت رسانی به مردم نجیب سنندج در ابعاد مختلف باز گذاشته ایم و در این دوره از فعالیت اعضای شورای ششم تمام مصوبات شهرداری با رای قاطع تصویب می شود.

میمنت آبادی با بیان اینکه حوزه شهرداری و شورای شهر حوزه وسیعی است و پیشانی خدمت رسانی نظام به مردم، شهرداری است، ادامه داد: شهرداری عرصه فوق العاده وسیع و پرکاری است که خبرنگاران باید جدای از انعکاس اقدامات، به عنوان یک مشاور در کنار شورا و شهرداری باشند.

وی یادآور شد: حضور شهردار فعلی سنندج که سابقه 4 دوره تجربه شورایی را در کارنامه دارد، برای شورای شهر حیثیتی بوده و تمام قد در کنار شهردار سنندج هستیم.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه شهروندان شهر فرهنگی سنندج سزاوار بهترین خدمات در تمام حوزه ها هستند، بیان کرد: مشکلات مختلف در حوزه ترافیک داریم که برنامه های مختلفی برای رفع آن در دست اقدام است.

کد خبر 36912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha