وزیر نفت در آستانه استیضاح/شاهد تعلل در گازرسانی به مناطق محروم هستیم

سرویس آذربایجان غربی- نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره وزارت جناب اوجی، به عنوان وزیر نفت شاهد تعلل جدی در گازرسانی به مناطق محروم هستیم ، در همین زمینه در صحن مجلس به وزیر نفت تذکر دادم؛ اگر وزیر به انتقادات و تذکرات نمایندگان توجه نکند ما از ابزارهای نظارتی همچون استیضاح استفاده خواهیم کرد.

به گزارش کردپرس، جلال محمودزاده در این باره افزود: روند گاز رسانی به شهرها و روستاهای مناطق محروم در گذشته بهتر بود، متاسفانه وزیر نفت و شرکت‌های زیر مجموعه از جمله شرکت گاز، در گاز رسانی به مناطق محروم و روستاها تعلل دارند.

او با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اصلی تعلل در گازرسانی به مناطق محروم و روستاها، بروکراسی اداری است، ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از روستاهای مناطق محروم در استان‌های مختلف فاقد گاز هستند در صورتی که فعالیت گازرسانی در گذشته بیشتر بوده است.

محمودزاده بیان کرد: روستاهایی با جمعیت زیاد هنوز در انتظار یک متر لوله گاز هستند؛ در برخی از شهرهای مناطق محروم از جمله در استان سیستان و بلوچستان و همچنین در غرب کشور هنوز یک متر لوله کشی گاز انجام نشده است.‌

نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: در همین زمینه در صحن مجلس به وزیر نفت تذکر دادم؛ اگر وزیر به انتقادات و تذکرات نمایندگان توجه نکند ما از ابزارهای نظارتی همچون استیضاح استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 36357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha