هیچ نامزد جایگزینی  به غیر از ریبر احمد  برای تصدی منصب  ریاست جمهوری عراق وجود ندارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان – عضو فراکسیون  حزب دمکرات کردستان در مجلس  عراق بار دیگر تاکید کرد که هیچ نامزد جایگزینی به غیر از ریبر احمد  وزیر امورداخلی  اقلیم کردستان برای تصدی منصب  ریاست جمهوری عراق وجود ندارد.

به گزارش کردپرس، صباح صبحی درگفتگو با خبرگزاری «شفق نیوز» با بیان اینکه حزب دمکرات کردستان تنها یک نامزد برای پست ریاست جمهوری عراق دارد و آنهم ریبر احمد است و هیچ نامزد جایگزینی دیگری برای این منصب از جانب پارتی وجود ندارد، گفت: ریبر احمد منصب ریاست جمهوری عراق را به شیوه ای متفاوت گذشته اداره خواهد کرد.

صبحی با اشاره به اینکه نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان اخیراً با رهبران اتحادیه میهنی کردستان دیدار و دیدگاه های خود را در خصوص منصب ریاست جمهوری عراق بیان کرده است، تأکید کرد که منافع مردم کردستان بالاتر از هر چیزدیگری است.

وی با بیان اینکه در روابط بین حزب دمکرات و اتحادیه میهنی نوعی گشایش بوجود آمده و گفتگوهایی صورت گرفته، اما دو حزب تاکنون به هیچگونه توافقی دست نیافته اند، افزود: حزب دمکرات کردستان در ارائه طرح ها و ابتکارعمل ها برای برون رفت از بحران های سیاسی پیشتاز است.

کد خبر 33967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha