سارق بازار نقره فروشان ارومیه دستگیر شد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای مغازه های نقره فروشی در بازار سنتی ارومیه، خبر داد

سرهنگ صادق شکری در تشریح جزئیات این خبر به کردپرس گفت: در پی اعلام وقوع سرقت از مغازه های نقره فروشی در بازار سنتی ارومیه، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی های به عمل آمده، كارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و روش های نوین کشف جرم موفق شدند سرنخ هايي از یک متهم را در ارتباط با این سرقت شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ادامه داد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائي، ماموران با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزلش تمامی اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ شکری با اشاره به اینکه متهم در تحقيقات تكميلي با استفاده از شگردهاي پليسي و مواجهه با دلايل و مدارک به انجام سرقت اعترف کرد؛ بیان داشت: ارزش تقریبی اموال مسروقه برابر اعلام نظر کارشناسان حدود 12 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان در پایان با تاکید بر رعایت هرچه بیشتر نکات پیشگیرانه از سرقت توسط شهروندان، خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس گزارش کنند و همچنین شماره تلفن 197 پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس است.

کد خبر 33928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha