شهید رئیسی پیام‌آور دفاع از مظلومان بود

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه، در مراسم سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی رییس‌جمهور و همراهان که در مصلای امام خمینی(ره) شهر ایلام برگزار شد، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی پرچم عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در دنیا برافراشته کرد و پیام‌آور دفاع از مظلومان و محرومان دنیا بود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار افزود: آیت‌الله رئیسی تمام همت و تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی به‌کار گرفت و دیپلماسی خارجی را ارتقا داد و برای تعالی کشور خالصانه ورود کرد.

وی بیان داشت: آیت‌الله رئیسی برای تحقق وعده‌ها همه تلاش خود را به‌کار گرفت و به وعده‌ها عمل کرد.

کریمی‌تبار ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در کنار مردم بود و برای مردم، رخت خدمت بر تن کرد و برای دیدار با مردم و پیگیری امورات آنان، استان به استان و شهر به شهر و به دورافتاده‌ترین روستاهای کشور سفر کرد.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی با حفظ کرامت و عزت، در خدمت محرومان بود و دیپلماسی عزتمندانه برای ایران اسلامی در جهان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در روز میلاد امام رضا(ع) این اتفاق تلخ به وقوع پیوست و این سید بزرگوار و همراهانشان از جمله وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در استان‌ آذربایجان شرقی و امام‌ جمعه تبریز و چند تن دیگر از خادمان مردم به فیض شهادت نائل آمدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام خاطرنشان کرد: امروز مظلومان دنیا بدانند که جمهوری اسلامی ایران مدافع آنهاست و از محور مقاومت حمایت می‌کند.

کریمی‌تبار گفت: دنیا در برابر خبر شهادت این شهدا عکس‌العمل نشان داد و قلب مظلومان جهان از وقوع این حادثه تلخ و دردناک به درد آمد. این واقعه غمناک را به همه مردم ایران اسلامی، مظلومان و محرومان دنیا و مردم محور مقاومت تسلیت عرض می‌کنم.

وی اضافه کرد: خداوند متعال آیت‌الله رئیسی را برگزید و به عنوان سید شهدای خدمت در تاریخ ماندگار شد. 

کد خبر 2770764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha