معلمان  افسران سپاه پیشرفت کشور هستند

سرویس کرمانشاه _ محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان را که افسران سپاه پیشرفت کشور هستند از همه نظر تقویت و مجهز کنیم به طوریکه یک معلم به جز تعلیم و تربیت دغدغه دیگری نداشته باشد.

به گزارش کردپرس؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با برپایی مراسمی از تعدادی از فرهنگیان شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان تجلیل کرد.

این نشست در راستای سلسه نشست‌های گرامیداشت مقام معلم، با حضور جمعی از مسؤولین و فرهنگیان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سالن جلسات تدبیر آموزش و پرورش استان برگزار شد.

محمد رشیدی در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت هفته معلم، با تاکید بر لزوم تکریم و بزرگداشت مقام معلم و به خصوص فرهنگیان پیشکسوت، گفت: تلاش‌ها و زحمات معلمان در دوران‌های مختلف بر دفتر روزگار نقش بسته و اگر پیشرفتی امروز در کشور حاصل شده است حاصل مجاهدت‌های این عزیزان است و این مهم وظیفه مارا در قبال تکریم این قشر جهادگر به ویژه فرهنگیان شاهد و ایثارگر را دو چندان می‌کند.

رشیدی استعدادیابی، مهارت افزایی و تربیت اخلاقی را سه اصل مهم در آموزش و پرورش نسل آینده عنوان کرد و افزود: در صورت تحقق این سه اصل، شاهد نیل به اهداف عالی انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت و جامعه مطلوب خواهیم بود.

وی تاکید کرد: برای دستیابی به این سه اصل مهم، باید معلمان را که افسران سپاه پیشرفت کشور هستند از همه نظر تقویت و مجهز کنیم به طوریکه یک معلم به جز تعلیم و تربیت دغدغه دیگری نداشته باشد.

رشیدی در پایان با قدردانی از اقدامات آموزش و پرورش استان به ویژه در ایام کرونا، گفت: بحث رتبه بندی فرهنگیان و تبدیل وضعیت برخی از آنها به صورت ویژه در حال پیگیری است و امیدواریم با همراهی سایر نمایندگان و دیدگاه مثبت ریاست مجلس شاهد حصول نتیجه مطلوب باشیم.

در پایان این نشست صمیمی، تعدادی از فرهنگیان شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان توسط نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

کد خبر 9337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha