محدودیت های ترافیکی 13 آبان در کرمانشاه اعلام شد

سرویس کرمانشاه - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگارکردپرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" گفت: با توجه به اینکه تجمع راهپیمایان در مقابل مسجد جامع کرمانشاه واقع در خیابان مدرس صورت می گیرد این محدودیت از ساعت 8 صبح در خیابان مذکور حد فاصل میدان انقلاب تا میدان آزادی، تقاطع افشار طوس به تقاطع مدرس، میدان غدیر به تقاطع مدرس و سایر خیابان ها و کوچه های منتهی به خیابان مدرس محدودیت تردد و توقف اعمال خواهد شد.

وی افزود: انتظار داریم رانندگان عزیر با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با کارکنان پلیس راهور در اجرای محدودیت ترافیکی اعلام شده، از توقف در خیابان مذکور خودداری و درخواست عبور از طرح را نداشته باشند.

سرهنگ شیری به رانندگان و حتی مغازه داران واقع در مسیر راهپیمائی توصیه کرد که از آوردن خودرو به داخل خیابان در مسیر راهپیمایان خودداری و برای تردد از خیابان های مجاور و جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه در پایان از عموم مردم برای حضوری پرشور در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان که مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، دعوت کرد.

کد خبر 89319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha