جوابیه شهرداری بانه به یک خبر و توضیحات کرد پرس

سرویس کردستان- روابط عمومی شهرداری بانه در واکنش به خبر خبرگزاری کرد پرس در تاریخ دوشنبه 30 مهر (امروز) با عنوان « حساب بانکی شهرداری بانه برای دومین بار مسدود شد» در یک جوابیه شفاهی مسدود شدن حساب این نهاد را رد کرد و اعلام کرد: «با حکم دادستانی مبلغ جریمه تعیین شده در حدود 400 میلیون تومان از حساب این شهرداری برداشت و به شخص شاکی پرداخت شده است.»

به گزارش کرد پرس، بر اساس اطلاعاتی که در این جوابیه شفاهی به کرد پرس داده شد: «موضوع این شکایت به یک کارگر شهرداری بانه که در دوره قبل دچار حادثه شده بر می گردد. ظاهرا در دوره قبلی بیمه این فرد کامل پرداخت نشده و تامین اجتماعی بر اساس حق بیمه بخش کوچکی از دیه را پرداخت کرده و ما بقی آن با حکم دادگاه از شهرداری بانه دریافت شده است.» موضوع مهم برای روابط شهرداری بانه، این است که حساب شهرداری مسدود نشده است.

توضیحات کرد پرس: خبرگزاری کرد پرس خبر مسدود شدن حساب شهرداری را به نقل از منابع آگاه خود شهرداری که فایل صوتی آنها هم موجود است انتشار داده و همچنان آن مدارک را در اختیار دارد. اینکه شهرداری بانه به دلیل سوء مدیریت مزمن از دوره های قبل و همچنین دوره فعلی دچار مشکلات فراوانی است بر کسی پوشیده نیست. مسدود شدن حساب شهرداری هم قاعدتا می تواند به خدمات رسانی این نهاد به مردم ضربه وارد کند. بر اساس عرف و اخلاق رسانه ای خود را موظف دانستیم که پاسخ شفاهی شهرداری در مورد این خبر را با وجود در اختیار داشتن مدارکی که خلاف آن را اثبات می کند منتشر کنیم. اما توصیه ای هم به روابط عمومی این نهاد داریم و آن اینکه با تعامل با رسانه های رسمی استان و حتی کشور خود را از قید و بند چند کانال تلگرامی رها سازد و با اطلاع رسانی به موقع در مورد مشکلات این نهاد خدمت رسان از ظرفیت رسانه ای رسمی برای پیشبرد کار خود بهره ببرد.

کد خبر 88618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha