دورهمی های انتخاباتی توسط کاندیداها و طرفداران آنها ممنوع است

سرویس آذربايجان غربي- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هرگونه تجمع و دورهمی انتخاباتی ممنوع است، گفت: به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هرگونه تجمع و دورهمی انتخاباتی توسط کاندیداها و طرفداران آنها ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش کردپرس؛ علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، با قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی در درمان بیماران کرونایی، گفت: علیرغم خستگی پزشکان و کادر درمانی و با وجود افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در کشور، کادر درمانی با تلاش شبانه روزی انجام وظیفه می کنند و ما امیدواریم با رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط مردم زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

او با ابراز خرسندی از آغاز مطالعات بالینی مرحله ۳ واکسن کووایران برکت اظهار داشت: امیدواریم با تولید انبوه این واکسن و تزریق به گروه های هدف شاهد کاهش چشم گیر مرگ بیماران کرونایی در کشور باشیم.

مصطفوی با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در کشور و در استان از مردم و مسئولان خواست تا برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال، دستورالعمل های بهداشتی ارائه شده توسط وزارت بهداشت را با جدیت رعایت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت انتخابات در استان گفت: یک هزار و ۹۶۷ نفر در ۴۸ شهر استان نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر شدند.

او افزود: تعداد ۱۲ هزار و ۱۲۲ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ثبت‌نام کردند که نسبت به دوره قبل ۱.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مصطفوی در ادامه با تاکید بر اهمیت ابعاد مختلف انتخابات و مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت : رسانه ها اهمیت انتخابات و ابعاد مختلف آن را برای مردم تشریح کنند تا مردم بتوانند ضمن انتخاب افراد اصلح ، با مشرکت بالای خود بدخواهان نظام را ناامید کنند.

کد خبر 8646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha