انهدام باند سارقان خودرو در روانسر

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان از انهدام باند 3 نفره سارقان و اوراقچیان خودرو در روانسر خبر داد و گفت: از آنها 4 دستگاه خودرو مسروقه وصدها قطعه خودرو کشف شد.

به گزارش کردپرس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی برفعالیت باند 3 نفره در امر سرقت خودرو و اوراق کردن آنها درداخل یک دامپروری در خارج از شهر روانسر موضوع در دستور کار مامورین پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام کاراطلاعاتی و تعقیب و مراقبت و اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت خودرو شدند که پس از هماهنگی قضائی محل اوراق نمودن خودروها را مورد بازرسی قرار دادند.
سردار جاویدان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 4 دستگاه خودروی سرقتی، صدها قطعه خودرو شامل درب خودرو، گیربکس، لاستیک و رینگ، انواع آچار چرخ و...کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های انجام مشخص گردید که سارقین پس از سرقت خودروها که عمدتا پژو پارس و در استان تهران بوده آنها را به شهرستان روانسر انتقال و در داخل مخفیگاه شناسایی شده اوراق می کردند.
وی با اشاره به دستگیری سردسته باند و تحویل به مرجع قضایی گفت: دستگیری سایر اعضای باند بصورت ویژه دردستورکارمامورین پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.
سردار جاویدان در پایان گفت: یکی از مهمترین علت های سرقت خودرو تجهیز نکردن به تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال و همچنین پارک آن در معابر و محل های تاریک و کم تردد است که لازم است شهروندان به این نکات توجه داشته باشند.

کد خبر 7030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha