۲۸۴ نفر در مرز مریوان مورد غربالگری قرار گرفتند

سرویس کردستان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: امدادگران مستقر در مرز رسمی باشماق طی سه روز گذشته ۲۸۴ نفر را مورد غربال گری قرار دادند.

پیام جلالی در گفت و گو با خبرنگار کُردپرس اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از آغاز طرح نوروزی با تمام امکانات خود در مرز مریوان مستقر شده و در کنار شبکه ی بهداشت و درمان به ارایه ی خدمات به شهروندان عزیز می پردازد.
وی خاطرنشان کرد: در مرز مریوان خدمات غربال گری از جمله تست تشخیص کرونا ، تب سنجی، خدمات امدادی و توزیع ماسک و مایع ضد عفونی انجام می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستلن تاکید کرد: این خدمات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان کردستان در سالن ترانزیت مرز رسمی باشماق مریوان ارایه می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه طی سه روز گذشته مورد مشکوکی به ویروس کرونا در مبادی ورودی مرز مریوان مشاهده نشده است.
وی تاکید کرد: از هموطنان عزیزم خاضعانه درخواست دارم که در این ایام از تردد های غیر ضروری بپرهیزند و بیشتر به فکر سلامت خود و خانواده ی خود باشند.
جلالی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر از اولین روز طرح نوروزی در مرز مریوان مستقر بوده و تا زمانی که نیاز باشد به ارایه ی خدمات به مردم خواهد پرداخت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطر نشان ساخت: علاوه بر خدمات غربال گری، خدمات امدادی نیز در مرز باشماق مریوان ارایه می شود.
امسال ۲۳ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روز در سطح استان به حالت آماده باش و ارایه ی خدمات به هموطنان عزیز هستند.

کد خبر 6647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha