آغاز جلسه بررسی بودجه 2021 در کمیسیون اقتصادی مجلس عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان – جلسه ویژه بررسی نهایی بودجه عراق فدرال در سال 2021 ظهر امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس این کشور آغاز شد. قرار است پس از پایان جلسه مذکور، بودجه عراق در صحن علنی مجلس به رأی گذاشته شود.

به گزارش کرد پرس به نقل از موازین نیوز، یک منبع پارلمانی در این باره اعلام کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس با سران فراکسیون ها و ریاست مجلس و همچنین سران جریانات سیاسی کشور تشکیل جلسه داد.

این منبع افزود: هدف از این نشست بررسی نهایی لایحه بودجه سال 2021 و توافق درباره ساختار قانونی و فنی درباره سهم اقلیم کردستان از بودجه است.

در همین راستا، "شیروان میرزا" عضو فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان و کمیسیون اقتصادی در مجلس عراق در این باره گفت: لایحه بودجه، هنوز برای رأی گیری درباره آن آماده نیست و جلسه کمیسیون مذکور، با این هدف برگزار می شود.

شیروان میرزا تأکید کرد: ممکن است قبل از جلسه کمیسیون اقتصادی، نشست هایی بین فراکسیون های سیاسی برگزار شود و امیدواریم و در پایان این نشست ها و جلسات، بودجه برای رأی گیری درباره آن در صحن علنی، آماده شود.

شفق نیوز رسانه نزدیک به حزب دمکرات کردستان نیز به نقل از یک منبع نوشت: قانون بودجه آماده رأی گیری در صحن علنی است و تنها ردیف های مربوط به اقلیم کردستان آماده نیستند که هدف از برگزاری نشست فراگیر در کمیسیون اقتصادی، دستیابی به توافقی در این باره است. در غیر این صورت، بودجه حتی در صورت تحریم جلسه رأی گیری توسط نمایندگان کرد، تصویب خواهد شد.

کد خبر 6619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha