بازداشت هنجارشکنان چهارشنبه سوری در کردستان تا بعد از تعطیلات نوروز

سرویس کردستان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: افرادی که در شب چهارشنبه سوری موجب ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس خواهند بود و وسایل نقلیه آنان نیز به پارکینگ منتقل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، امیر هوشنگ حیدریان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به شکل نادرست توسط عده‌ای محدود، موجب شده تا روزهای پایانی سال به روزهای نگرانی و اضطراب خانواده‌ها تبدیل شده و شاهد حوادث غم باری باشیم که بیشترین قربانیان آن، کودکان و نوجوانان هستند.

وی افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست و خود را موظف می‌داند که امنیت شهروندان را در تمامی مراسمات برقرار کند، اما با بی نظمی و اخلال در امنیت مخالف است، خصوصاً در این برهه از زمان که ویروس کرونا در حال جولان دادن است و ازدحام شهروندان در چهارشنبه آخر سال قطعا زمینه را برای شیوع گسترده این بیماری خطرناک فراهم خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی کردستان با تاکید بر برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه پایانی سال، تصریح کرد: افرادی که در شب چهارشنبه سوری موجب ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت قرار می‌گیرند و وسایل نقلیه آنان نیز توقیف خواهد شد.

حیدریان از خانواده ها درخواست کرد، نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا مبادا نوجوانان و جوانان با سهل انگاری و لحظه ای غفلت، حادثه ای ناگوار و گاهی جبران ناپذیر را رقم زده و شادی نوروز را به کام خود تلخ کنند.

کد خبر 6351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha