حمله به نامزد حزب دموکراتیک خلق ها در استان ختای

سرویس ترکیه – یک گروه ملی گرا در روستای دوغان و کسیجی به هولیه کاووک، نامزد حزب دموکراتیک خلق ها در 27مین دوره از انتخابات پارلمانی ترکیه از حوزه انتخاباتی ختای حمله کردند.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری Mezopotamya، هولیه کاووک، نامزد حزب دموکراتیک خلق ها در 27مین دوره از انتخابات پارلمانی ترکیه از حوزه انتخاباتی ختای که در روستای دوغان و کَسیچی به دیدار اصناف و بازاریان رفته بود، با حمله یک گروه ملی گرای ترک روبه رو شد.

این گروه با حمله به این نامزد زن، به خودروی وی خسارت وارد کرده و او را تهدید کردند. این اقدام با مداخله نیروهای ژاندارمری به اتمام رسید و هیئت همراه این نامزد حزب دموکراتیک خلق ها با نیمه کاره گذاشتن برنامه های خود تحت تدابیر شدید نیروهای ژاندارمری آن منطقه را ترک کردند.

لازم به ذکر است، پیش از این نیز اخبار و گزارش های متعددی از حمله گروه های ملی گرا به حزب دموکراتیک خلق ها در شهرهای مختلف ترکیه گزارش شده است. اخباری که نشان از عمق قطب بندی شدید در جامعه ترکیه داشته و در روزهای پیش رو با داغ شدن تنور انتخابات در این کشور احتمال چنین برخوردها و تنش های رادیکالی در جامعه ترکیه افزایش پیدا می کند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 60195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha