4 کشته و یک مجروح در تصادف جاده بیجار- تکاب

سرویس کردستان- تصادف یک دستگاه خودرو تیبا با یک کامیون در جاده بیجار- تکاپ 4 کشته بر جای گذاشت و 3 نفر هم در حادثه واژگونی یک دستگاه سمند در خیابان پاسداران سنندج به شدت مجروح شدند و حال سرنشینان وخم گزارش شده است.

به گزارش کرد پرس، حوادث رانندگی در کشور نسبت به استانداردهای جهانی بسیار بالا است و در کشور هم استان کردستان به دلایل مختلف از جمله جاده های غیر استاندارد آمار بالایی نسبت به جمعیت در این حوزه دارد 24 ساعت گذشته هم در این استان پر حادثه بوده است.

فرمانده پلیس راه استان کردستان در این باره گفت: برخورد یک خودرو سواری تیبا با یک دستگاه کامیون کمپرسی در محور جاده بیجار- تکاب، موجب فوت چهار نفر و مصدوم شدن یک نفر شد.

سرهنگ عیسی گوهری با اشاره به اینکه این تصادف ساعت 11 صبح امروز اتفاق افتاد، اظهار کرد: دلیل حادثه، عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده سواری تیبا و ورود آن از جاده فرعی(روستای علی آباد) به جاده اصلی بیجار - تکاب بود.

وی با اشاره به اینکه مدتی پیش نیز در اثر چنین حادثه ای در همین مسیر، پنج نفر جان خود را از دست داده اند، تاکید کرد: به رانندگان توصیه می شود هنگام عبور از جاده فرعی به اصلی حق تقدم را رعایت کنند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

از سوی دیگر سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج از تصادف یک دستگاه خودرو سمند در مسیر بلوار پاسداران خبر داد و گفت : در این تصادف سه نفر از سرنشینان این خودرو به شدت زخمی شدند.

سهیل فضل وزیری گفت: به علت سرعت غیر مجاز یک دستگاه خودور سواری سمند تعادل خودر را از دست دادو بر اثر این حادثه سه نفر زخمی شدند.

فضل وزیری افزود: در حال حاضر نیروهای آتش نشانی با استفاده از جرثقیل عملیات بار گیری خودرو آسیب دیده را از وسط رفیوژه بلوار را انجام می دهند.وی اعلام کرد : با توجه به شدت برخورد خودرو به تیرچراق برق احتمال سقوط تیر هم هست که مراتب برای رفع مشکل به اداره برق هم اطلاع رسانی شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کردستان هم گفت: پنج عضو یک خانواده که خودرو آنها بدلیل واژگونی بداخل رودخانه سقوط کرده بود، توسط سرباز فداکار نجات یافتند. سرهنگ عباس مسعودی اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری دنا در محور سنندج به کامیاران، ورودی روستای گزنه بطور ناگهانی کنترل خود را از دست داد و پس از خروج از محور به داخل رودخانه سقوط کرد.وی افزود: اکیب گشت پاسگاه انتظامی نران در کنار جاده مشغول گشت زنی بود که متوجه حادثه مذکور شده و بلافاصله سرباز وظیفه حجت آزادبخت به کمک حادثه دیدگان که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند، شتافت.

کد خبر 56595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha