اقدام فرانسه تلاش برای مشروعیت بخشی به گروه های تروریستی است

سرویس ترکیه - بکر بوزداغ، سخنگوی حکومت ترکیه در واکنش به پیشنهاد ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مبنی بر میانجی گری میان ترکیه و YPG عنوان کرده است: اقدام فرانسه تلاش برای مشروعیت بخشی به گروه های تروریستی است

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری دوغان، بکر بوزداغ، سخنگوی حکومت ترکیه در اظهاراتی با واکنش به پیشنهاد امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مبنی بر میانجی گری میان ترکیه و YPG عنوان کرده است: حمایت فرانسه از گروه تروریستی پ.ی.د و بیانات منتشر شده از سوی مقامات فرانسوی در این راستا حمایت آشکار از ترور، گروه های تروریستی و تروریست ها است. تلاش برای مشروعیت بخشی به گروه های تروریستی است. این اقدام همکاری و همدستی آشکار با گروه تروریستی است که به ترکیه حمله کرده است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: حمایت از گروه های تروریستی، مشروعیت بخشی به گروه های تروریستی و همکاری با آنان به هیچ عنوان مورد قبول نیست. ترکیه در مبارزه با تروریست مصمم است. کسانی که از گروه های تروریستی حمایت کنند؛ حمایت ترکیه را از دست خواهند داد. کسانی که با گروه های تروریستی دوستی کنند؛ دوستی ترکیه را از دست خواهند داد. کسانی که بخواهند با گروه های تروریستی که به ترکیه حمله کرده اند همکاری کنند، هدف ترکیه قرار خواهند گرفت. امیدواریم فرانسه هیچ وقت چنین کار غیرمنطقی را انجام ندهد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 56353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha